Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Vorkut T$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Vorkut T. A. A model for optimizing supplies of perishable goods [Електронний ресурс] / T. A. Vorkut, I. L. Prylipko, O. V. Kornienko // Управління проектами, системний аналіз і логістика. Технічна серія. - 2012. - Вип. 10. - С. 620-626. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2012_10_114
| 2. |
Vorkut T. The model to optimize deliveries of perishable food products in supply chains [Електронний ресурс] / T. Vorkut, L. Volynets, O. Bilonog, O. Sopotsko, I. Levchenko // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 5(3). - С. 43-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_5(3)__5 Удосконалено ймовірнісно-статистичну аналітичну модель оптимізації постачань швидкопсувних продуктів харчування (ШПХ). Ефективне забезпечення задоволення попиту на ШПХ у системах ланцюгів постачань досягається через введення можливості додаткової поставки ШПХ у випадку виникнення їх дефіциту в періоді між черговими поставками. Доведено, що на оптимальну величину основної поставки, яка відповідає максимуму прибутку системи ланцюга постачань ШПХ, впливають: величина прибутку від реалізації одиниці ШПХ, який надходить за основною і додатковою поставкою; величина збитку від утворення надлишку одиниці ШПХ; параметри розподілу попиту за період між черговими поставками; техніко-експлуатаційні та економічні показники, які характеризують роботу автомобілів на розвізних маршрутах. Проведено порівняльний аналіз умов забезпечення постачань ШПХ у системах ланцюгів постачань із використанням відомого та запропонованого вдосконаленого варіанта ймовірнісно-статистичної аналітичної моделі оптимізації постачань ШПХ. Даний аналіз показав, що двоступенева, тобто така, яка передбачає додаткову поставку, система постачань є більш економічно-доцільною за умовами роботи ланцюгів постачань ШПХ. Доведено доцільність збільшення транспортних витрат, пов'язаних із транспортним забезпеченням додаткової поставки. Саме їх збільшення спричиняє значуще збільшення прибутку системи за рахунок досягнення високого рівня задоволення попиту та скорочення збитків через утворення нереалізованих надлишків.Удосконалено ймовірнісно-статистичну аналітичну модель оптимізації постачань швидкопсувних продуктів харчування (ШПХ). Ефективне забезпечення задоволення попиту на ШПХ у системах ланцюгів постачань досягається через введення можливості додаткової поставки ШПХ у випадку виникнення їх дефіциту в періоді між черговими поставками. Доведено, що на оптимальну величину основної поставки, яка відповідає максимуму прибутку системи ланцюга постачань ШПХ, впливають: величина прибутку від реалізації одиниці ШПХ, який надходить за основною і додатковою поставкою; величина збитку від утворення надлишку одиниці ШПХ; параметри розподілу попиту за період між черговими поставками; техніко-експлуатаційні та економічні показники, які характеризують роботу автомобілів на розвізних маршрутах. Проведено порівняльний аналіз умов забезпечення постачань ШПХ у системах ланцюгів постачань із використанням відомого та запропонованого вдосконаленого варіанта ймовірнісно-статистичної аналітичної моделі оптимізації постачань ШПХ. Даний аналіз показав, що двоступенева, тобто така, яка передбачає додаткову поставку, система постачань є більш економічно-доцільною за умовами роботи ланцюгів постачань ШПХ. Доведено доцільність збільшення транспортних витрат, пов'язаних із транспортним забезпеченням додаткової поставки. Саме їх збільшення спричиняє значуще збільшення прибутку системи за рахунок досягнення високого рівня задоволення попиту та скорочення збитків через утворення нереалізованих надлишків.
|
|
|